loading...
تفریحی
همیار سایت بازدید : 613 جمعه 05 آذر 1395 نظرات (0)

۷ خوراکی سالم برای کاهش استرس بدون ترس از چاقی | چطور

chetor.com › رشد و توسعه فردی › سبک زندگی › تغذیه
رتبه: ۱۰۰% - ‏۷ رأی
نه گفتن به شیرینی‌جاتِ وسوسه‌انگیز کار راحتی نیست. خوردن تنقلاتی که مورد علاقه‌مان هستند، سریع‌ترین راه برای کمک به کاهش استرس است. ما هیچ‌وقت دوست نداریم ...

بالاترین: ۷ خوراکی سالم برای کاهش استرس بدون ترس از چاقی

https://www.balatarin.com/permlink/2016/8/28/4279996
۷ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نه گفتن به شیرینی‌جاتِ وسوسه‌انگیز کار راحتی نیست. خوردن تنقلاتی که مورد علاقه‌مان هستند، سریع‌ترین راه برای کمک به کاهش استرس است.

۷ خوراکی سالم برای کاهش استرس بدون ترس از چاقی - پورتال ...

www.unique-web.ir/.../7-healthy-eating-to-reduce-stress-without-fear-of-...
۷ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۷ خوراکی سالم برای کاهش استرس بدون ترس از چاقی - سلامت ... لیموناد مرکبات سرشار از ویتامین C است که مستقیما عاملی برای کاهش استرس بوده و ...

غذاهایی برای کاهش استرس و اضطراب

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=258770
۹ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اضطراب از ترس و پیش‌بینی‌های ناشی از ترس در فرد ایجاد می‌شود. ... برای آرامش و کاهش استرس نوشیدنی‌های بدون کافئین را جایگزین چای و قهوه نمایید.

اگر ترس از چاق شدن دارید ، سالم غذا خوردن را بیاموزید - مجله ...

www.hidoctor.ir/22648_اگر-ترس-از-چاق-شدن-دارید-،-سالم-غذا-خورد.html/
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چاق شدن برای بسیاری یک مشکل بزرگ است و برای بسیاری دیگر یک کابوس بزرگ ، شاید شما نیز از این موضوع بترسید که نکند روزی چاق شوم.

۱۰ نکته برای کاهش استرس - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/400037/۱۰-نکته-برای-کاهش-استرس
۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در نتیجه این ۱۰ نکته‌ی ساده کمک می‌کند تا استرس خود را تسکین بدهید و تعادل را ... مقاله مرتبط: ۷ خوراکی سالم برای کاهش استرس بدون ترس از چاقی.

۱۸ روش درمان طبیعی اضطراب

www.irinn.ir/news/11748/۱۸-روش-درمان-طبیعی-اضطراب
۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - درمان های غیردارویی بسیاری برای برطرف کردن اضطراب و تشویش وجود دارد. ... برخی گیاهان دارویی سبب آرامش بدون خواب آلودگی می شوند (همچون اِل- تیانین) و برخی ... این گیاه دارویی نیز در کاهش استرس و داشتن خواب راحت موثر است. ... از جمله دلایل اضطراب، بیماری و چاقی است که در اثر ورزش کردن هر دو آنها از بین می روند.

مواد غذایی ضد استرس، استرس، کاهش استرس، ضداسترس، درمان ...

www.akairan.com/health/taghziyeh-salem/11813.html
استرس بار,استرس اکسیداتیو,استرس شدید,استرس,استرس و اضطراب,استرس شغلی ... روش مقابله با استرس و چاقی .... بر اعتیاد به اینترنت خود غلبه کنید تا زندگی سالم و بدون استرسی داشته باشید ... ۷ دلیل غیرضروری که باعث استرس می شود.

غذای ضد استرس هم داریم؟! - بیتوته

www.beytoote.com/health/nutrition/anti-stress1-diet.html
روشهای کاهش استرس کاهش استرس یبوست تغذیه سالم کاهش استرس اصول تغذیه املاح معدنی غذای ضد استرس,میوه ها و سبزی ه,مواد غذایی ... رژیم لاغری , کاهش وزن ... اثر این موضوع به خصوص در کسانی که نمود استرس در آنها به شکل اضطراب است، بیشتر دیده می شود. ... کاهش وزن بدون رژیم های سخت .... ۷ مزیت فوق العاده استفاده از زردچوبه.

چند گیاه موثر برای درمان اضطراب‌هایتان - بیتوته

www.beytoote.com/health/cure-herbaceous/treatment1-anxiety.html
گیاهان دارویی درمان اضطراب‌ پیشگیری از اضطراب‌ گیاه رازک,خواص بابونه,خواص ... رژیم لاغری , کاهش وزن ... روغن یا افشره‌ی خوراکی اسطوخودوس نیز برای کاهش و درمان استرس و فشارهای ... در واقع این گیاه خواب راحتی برای شما فراهم می‌کند بدون اینکه بعد از مصرف آن دچار .... خانم ها بخوانند؛ راهکارهایی برای سالم و جوان نگهداشتن ناحیه تناسلی.

پازل : مجرمان | جایزه هفته: یک دستگاه ماوس گیمینگ ریوال ۳۰۰ ...

khabarpu.com/k.php?u...2LLZiNmF24zYqg==
تماشا کنید: فرود جنگنده F-16 در بزرگراه · ۷ خوراکی سالم برای کاهش استرس بدون ترس از چاقی · ارزشمندترین بازیکن لیگ در تیررس استقلال · تشییع جنازه ایت الله ...

بازگشت اسطوره غنایی به لندن | باشگاه خبرنگاران

khabarpu.com/k.php?u=2KjYp9iy2q/...2KjYp9i02q/...
۷ خوراکی سالم برای کاهش استرس بدون ترس از چاقی · موفقیت آینده بچه‌ها در گروی شکست امروز! 71 شهید در حادثه حله کربلا / اعلام اسامی 11 تن از شهدای انفجار حله / 30 ...

دیابت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/دیابت
در دیابت نوع دو مشخص است که عوامل ژنتیکی، چاقی و کم‌تحرکی نقش مهمی در ابتلای فرد دارند. .... می‌شود بلکه در پی یک استرس همچون بروز یک بیماری یا عفونت ایجاد می‌شود. ... این عوارض را می‌توان با تشخیص و درمان مناسب کاهش داد، زنان دارای ریسک بالای .... در صورت بروز درمان بسته به شدت علایم می‌تواند با مصرف خوراکی یا تزریقی ...

خوراکی هایی برای کاهش استرس - سایت زیبایی و مجله سلامتی ...

zibajoo.ir/7-خوراکی-برای-کاهش-استرس/
۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تغذیه مناسب و رژیم غذایی سالم حتی باعث کاهش استرس می شود و اینکه چه خوراکی ... او دوباره برای مقابله با استرس به یخچال روی می‌آورد، دوباره چاق می‌شود، ... بدون چربی یا دارای یک درصد چربی می‌تواند در کاهش علائم سندرم پیش از قاعدگی مفید واقع شود و علائمی چون نوسانات خلقی، اضطراب و تحریک‌پذیری را کاهش دهد.

10 راه موثر خانگی برای درمان استرس و اضطراب - مجله پزشکی ...

asanteb.com/16124/راههای-کاهش-درمان-استرس-و-اضطراب.html
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 10 تا از بهترین راه ها و روشهای مقابله و درمان استرس و اضطراب، کاهش استرس و ... بالا، چاقی، بیماری های قلبی، اضطراب و افسردگی را به دنبال داشته باشد. ... و تغییر در شیوه زندگی، یک رژیم غذایی سالم و استفاده از برخی داروهای خانگی ..... راههای تشخیص ایدز در خانه بدون آزمایش · آی یو دی چیست و نحوه گذاشتن آی یو دی ...

مامانايي كه بچتون به خوشگلي و باهوشي زبون زده، بياين به ما ...

www.ninisite.com › ... › پيش از بارداري › سلامت و تغذيه قبل از بارداري
۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 20پست - ‏2 نویسنده
اما مواجهه طولاني‌ مدت با آن مي‌تواند افراد را دچار افسردگي، اضطراب و خستگي شديد كند ... در واقع با كاهش استرس مادر در بارداري مي‌توان غير مستقيم بر پيامد ..... به علاوه چون ماهي‌ها سرشار از امگا‌3 هستند، داشتن يك بارداري سالم مي‌تواند ... با وجود تمامي فوايدي كه روغن ماهي دارد، نبايد آن ‌را بي مورد و بدون حساب و كتاب مصرف كرد ...

دانستی های بارداری

ninifen4.niniweblog.com/
هر گونه ناراحتی و استرس زن در طول دوران بارداری بر جنین وی تاثیر می گذارد. ... رژیم سالم غذایی روزمرّه، اغلب برای تامین نیازهای بارداری کفایت می کنند. ... ۷- شکلات ها علاوه بر این که مقدار کمی کافیین دارند حاوی تیوبرومید نیز می باشند که ...... اضطراب های شدید منجر به ضعیف شدن سیستم ایمنی بدون شما و کم شدن وزن جنین می شود.

۷ روش کاهش کورتیزول(هورمون استرس) در بدن - مجله کسب و کار ...

bazdeh.org/۷-روش-کاهش-کورتیزول-بدن/
و به طور موثر با ترس بالقوه مقابله می‌کنیم و سطح کورتیزول را کاهش می‌دهیم. ... بدون چربی، تخم کتان، مرکبات، انواع توت‌ها و سبزی‌های برگ‌دار می‌تواند به کاهش سطح کورتیزول کمک کند. ... به مطلب ۷ خوراکی که به طور طبیعی خیلی خوش اخلاق تان می‌کند مراجعه کنید. ... برچسب ها powerofpositivityاسترسخندیدنخوابیدنخوراکی های سالمذهن ...

بارداری - مامانای مهربون بخونند

mosaferkoocholoo.persianblog.ir/tag/بارداری
تعدیل وزن، کاهش استرس، تنظیم رژیم غذایی متعادل و مناسب و ورزش، از مهم ترین نکاتی است ... ممکن است خیلی از غذاهای چرب و چاق کننده و ناسالم را دوست داشته باشید، اما این خودخواهی است. .... و در واقعیت، ترس طرفداران سقط جنین کشف نمی شود. ..... تغذیه – یک رژیم متعادل بدون غذاهای مصنوعی، افزودنی ها ی مجاز، رنگ های خوراکی، نگهدارنده ...

مشکل تپش قلب / چگونه تپش قلبتان را كاهش دهید؟ - نیک ...

www.niksalehi.com/pezeshki/archives/170102.php
سرعت ضربان بطن‌ها نيز افزايش مي‌يابد و يک ريتم قلبي سريع و نامنظم ايجاد مي‌کنند. ... هر دوره اين انقباضات در يک فرد بزرگسال سالم کمتر از يک ثانيه طول مي‌کشد. ... با کاهش استرس و اضطراب و انجام ورزش‌های سبک می توان تپش قلب را کاهش داد. ... لاغری و تناسب اندام ... کشف شهر باستانی هفت هزار ساله در مصر توسط باستان شناسان ...

پاسخ به سؤالات جدید 7 - طب سنتی و اسلامی

hakimmehr.blogsky.com/پاسخ-به-سؤالات-جدید-7
مدتی است که گوش چپم دچار کاهش شنوایی ناگهانی شد و مشکل خاصی نداشتم به ... دختری 29 ساله ای هستم و همیشه متابولیسم نرمال داشتم بدنم سالم بود اما برای کاهش وزن به پیشهاد ... البته تمامی ترشحات کاملا روشن و یا بی رنگ بوده، بدون بو و سوزش و خارش. ... رسد، فصد که مانند خونگیری است و حجامت هم که انجام داده اید ترس به خود راه ندهید.

اضـطراب و استرس را به‌شکل طبیعی درمان کنید - همشهری

hamshahrionline.ir/details/230732
۲۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - درمان‌‌های طبیعی و غیردارویی زیادی برای برطرف کردن اضطراب و تشویش وجود دارد. ... از جمله دلایل اضطراب، بیماری و چاقی است که در اثر ورزش کردن هر دو آنها از بین می‌روند. ... رژیم غذایی مناسب در طولانی مدت موجب کاهش استرس می‌شود.

مطالب قرآنی پزشکی علمی - ناراحتی و افسردگی (سودا)

rzkosari.blogfa.com/post-9.aspx
ناراحتی و افسردگی (سودا) علت اصلی این بیماری استرس ها ، اتفاقات ناگوار ، آلودگی ... نگرانی، ترس، تشویش خاطره، دلهره و اضطراب و استرس مینماید که ابتدا با ضعف ... داروهایی که کامل و بدون هیچ عارضه جانبی این بیماری را از بین خواهند برد نام دارو ... داد که گیاه سیاه دانه می تواند موجب تاخیر در زمان شروع تشنج و کاهش مدت تشنج شود.

برای ارامش اعصاب چه باید بخوریم | خوشبختی یعنی

100raz.com/tag/برای-ارامش-اعصاب-چه-باید-بخوریم/
کمبود ویتامین های گروه B باعث ایجاد اختلالات عصبی مانند اضطراب شدید، ... اگر می خواهید به آرامش اعصاب برسید، پیشنهاد میکنیم از این سه خوراکی استفاده کنید. ... انواع ماهی و آبزیان، تخم کدو و تخم کتان، گردو از منابع مهم امگا ۳ و گوشت بدون چربی، .... ای از قبیل نان، برنج، ماکارونی و حبوبات، به دلیل ترس از افزایش وزن و چاقی است.

مجله سلامتی دکتر کرمانی - رژیم لاغری و کاهش وزن

kermany.com/
0 با این آزمایش 10 ثانیه ای متوجه می شوید موهایتان چقدر سالم است. 1395/09/01 ... شیرین کننده بدون کالری ... وی در سال 1390 موفق شده است با استفاده از رژیم دکتر کرمانی 75 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. ... چطور ورزش کردن من رو از اضطراب نجات داد؟

Gabric.ir • مشاهده مبحث - دیابت فرصتی برای سالم زندگی کردن

gabric.ir/forum/viewtopic.php?f=4&t=388
۱۲ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - استرس های زندگی ام را کاهش بدهم در حدی که برای من مقدور است . .... فردی که چاق است اگر هفت تا ده درصد وزنش را کم بکند تا شصت درصد ابتلاء به دیابت او کم می ... سوال – آیا اضطراب و افسردگی می تواند باعث بالا رفتن قند خون بشود ؟

اگر ترس از چاق شدن دارید ، سالم غذا خوردن را بیاموزید - تا ...

tasalamati.com/e/DlOGv/
اگر ترس از چاق شدن دارید ، سالم غذا خوردن را بیاموزید ... اما خوب نمی توان هیچ غذایی نخورد که چاق نشویم ، پس بهتر است عادات غذایی خود را ... حتی اگر یکی، دو تا از این وعده ها سالاد بدون سس یا انواع میوه یا یک لیوان شیر کم ... از هفت تا هشت ساعت خواب، حسابی پایین می آید و تنها چاره جبران این کاهش انرژی هم ... اعتیاد به خوردن با استرس.

هفت غذای چربی سوز - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/20573/هفت-غذای-چربی-سوز
هفت صبح: خوراکی همیشه چاق کننده و دردسرساز نیستند. در انها رازهایی نهفته است که با کشف آنها، بدنی سالم و اندامی متناسب خواهید داشت. این روزها لاغری، دغدغه بیشتر ...

قلب | فشار خون بالا

galb.ir/archives/133
سرخرگچه های سالم(بدون آترواسکلروز) دارای دیواره ارتجاعی میباشند و هنگامیکه ... استرس : اثرات (عوارض‌ ) فشار خون بالا: اگر فشارخون بطور مداوم از سطوح نرمال ... فشارخون بالای کنترل نشده، منجر به ضخیم شدن و کاهش خاصیت ارتجاعی دیواره سرخرگها میشود. .... مرتبط با هم نظیر چاقی، سطح بالای کلسترول، دیابت و فشارخون بالا میباشد.

سایت ورزش3,www.varzesh3.com,ورزش۳,ورزش سه,ورزش 3

lavdan.ir/p/sport/www.varzesh3.com-ورزش3.php
۷ خوراکی سالم برای کاهش استرس بدون ترس از چاقی · استخدام فولاد مبارکه اصفهان ..... رئال بدون راموس، په په و واران در ال کلاسیکو؟ ترکیب صنعت نفت آبادان اعلام شد.

10 راه برای درمان افسردگی که می‌تواند جایگزین داروهای ضد ...

1pezeshk.com/archives/2015/04/10-ways-to-treat-depression.html
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دکترسیداحمد جلیلی در حاشیه سمپوزیوم یک روزه «روز بدون افسردگی» که در ... افراد مبتلا به بیماری اضطراب و افسردگی انجام داد دریافت که مدتیشن و .... توانا شدن قلب و عروق شما می‌شود که خود باعث کاهش پاسخ به استرس های ... بر بهره‌گیری از انرژی مثبت باغبانی، غذایی سالم را نوش جان کنید. ..... ۷ آذر ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۸ ب.

10 ماده غذایی موثر برای کاهش استرس و اضطراب - تالاب

www.talab.ir/health/.../10-foods-reduce-stress-anxiety-effectively.html
اگر شما هم روزانه دچار استرس و اضطراب زیادی می شوید می توانید برنامه غذایی خود را عوض کنید و از غذاهایی که استرس را کاهش می دهند ... چجوری بدون تزریق ژل و بوتاکس صورت و گونه خودمون رو برجسته کنیم؟ ... قویترین و بی ضرر ترین محصولات لاغری در 10 سال گذشته ... پسته و سایر مغزها و دانه‌ها منابع خوبی از چربی‌های سالم هستند.

+ + + انرژِی مثبت + + + - تغذیه نوزادان و کودکان

nilgon.blogfa.com/cat-9.aspx
برای رسیدن به تعادل وزنی و داشتن بدنی سالم همراه با احساس نشاط و جوانی باید نکاتی را همیشه .... پوره سیب‌زمینی بدون تخم‌مرغ هم غذای کامل و خوشمزه‌ای است. .... خوردن جگر، گوشت و ماهی کمک زیادی به کاهش اضطراب می‌کند زیرا کم‌خونی نیز یکی از دلا .... برای رژیم درمانی كودكان چاق در صورتی كه كمتر از هفت سال داشته باشند، نیازی به اجرای ...

آنچه لازم است در رابطه با قاعدگی در دختران و زنان بدانید : ...

www.pezeshk.us/?p=26286
۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بروز اولین قاعدگی در دختران جوان نباید موجب ترس و نگرانی آنها شود. .... یک رژیم غذایی سالم شامل غلات سبوس‌دار، میوه و سبزی، پیش و در حین پریودتان مصرف کنید. ... آن، تغييرات هورموني در آزمايشات، فاصله‌هاي زياد زمان پريود، چاقي و جوش‌هاي ..... اگر عامل بیماری قابل درمان نباشد ، اگر قاعدگی در اثر استرس ، کاهش وزن ...

تغذیه ضعیف و نامناسب میتواند استرس زا باشد - روان شناسی ...

robabnaz.persianblog.ir/.../تغذیه_ضعیف_و_نامناسب_میتواند_استرس_...
مصرف بیش از حد آن میتواند سبب برانگیختگی، اضطراب، بیقراری و ... اثر استرس زایی کافئین در افراد مسن بیشتر است و با کاهش مصرف قهوه، در مقایسه با دوران ... اضافی در بدن به مصرف میرسند که تداوم این وضع موجب افزایش وزن و چاقی میشود. .... یک روش نسبتاً ساده و سالم برای اینکار جایگزین نمودن محصولات بدون کافئین است ...

105-شیر مادر - Professor Soltanzadeh

www.professorsoltanzadeh.com/new/shire%20madar.htm
معمولاً نوزاد سالم و رسيده هنگامي که به طور صحيح از پستان شير مي خورد ، دفعات و ... معمولاً نوزادان در چند روز اول بعد از تولد مقداري از وزن خود را بدون اين که علامتي از ... با حمايت شما و گذشت زمان و ادامه شيردهي که به آرامش و کاهش استرس او کمک مي کند ... و شير خوارتان مراقبت کند و هميشه دچار ترس و اضطراب است با روانپزشک مشورت کنيد .

درمان های تغذیه ای ساده برای کنترل استرس • وقت غذای خوبه :)

goodfoodtime.com/درمان-های-تغذیه-ای-ساده-برای-کنترل-استر/
۱۶ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - برخی خوردنی ها می توانند باعث کاهش استرس و اضطرابتان شوند و مانع شدت یافتن حالات ... سلب مسئوليت:اطلاعات زير به صورت لحظه ای و بدون دخالت عامل انسانی، از موتورهای ... غذای سالم بخورید/روش های کنترل استرس را بیاموزید . ... نقش رژیم غذایی در کنترل استرس لاغری,کاهش وزن,چاقی,تغذیه,رژیم لاغری,رژیم درمانی .

فلوكستين داروی ضدافسردگی ،اضطراب و لاغری است؟! - شفا ...

shafaonline.ir/fa/.../فلوكستين-داروی-ضدافسردگی-اضطراب-و-لاغری-اس...
۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فلوكستين غير از كاربرد اصلي يعني درمان افسردگي و اضطراب، در ... عضلاني اسكلتي: درد عضله و ساير عوارض مثل بيقراري، كاهش وزن، ...... ضمن اینکه ورزش و سرگرمی های جالب وجذاب و برنامه های تفریحی سالم .... سلام من 37ساله هستم و قصد دارم فلوکسیتین و رانیتیدین باهم مصرف کنم برای لاغری بدون تجویز پزشک .

استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان [آرشیو] - سایت علمی ...

www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-26596.html
۲۷ تیر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 100+پست - ‏36 نویسنده
استرس زياد (منفي) : وقتي فشار رواني شديد، مداوم و طولاني باشد موجب بروز ... 13 – بطور ناگهاني و بدون زمينه قبلي با واقعه اي استرس زا مواجه مي شوند. .... ورزش: حتي يك پياده روي كوتاه مي تواند در بهبود خلق شما و كاهش استرس مفيد باشد. - خوراك مناسب: داشتن يك رژيم غذايي سالم مي تواند انرژي لازم براي انجام فعاليت هاي ...

رفع چاقی - هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری

hypnotismbidaar.com/رفع-چاقي/
اگر از اضطراب و استرس، افسردگي، پرخاشگري، وسواس، ترس هاي بی اساس، لکنت .... متخصصین کاهش وزن به بررسی ذهن اسرار آمیز افراد “ذاتا” لاغر اندام پرداخته و به شما می ... البته خیلی از چاق ها هم بعد از لاغر شدن ، از ترس دوباره چاق شدن دچار لاغری مفرط می .... اگر عصبی هستید (یک موقعیت دیگر از خودداری اندک) حتما مقداری خوراکی سالم ...

9 خوراکی مفید که استرس تان را کاهش می دهد - سیمرغ

seemorgh.com › سبک زندگی › تناسب و زیبایی › نحوه ی مراقبت از بدن
۱۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آشپزی سالم و رژیمی .... پژوهشگر درمانگر آلمانی کشف کرده است که ویتامین ث به کاهش استرس کمک می کند و بعد از یک موقیعت اضطراب آور فشار خون را به حالت عادی باز می گرداند. ... چربی سوزی و رفع چاقی شکم و بدن را با نخ به خانه و محل کار ببرید، ... لاغر شدن سریع با طب سوزنی لیزری روشی ساده و بدون دردسر.

پله پله تا ملاقات خدا - خواص میوه ها و سبزیجات

yashams.blogfa.com/cat-8.aspx
اگر آب پرتقال بدون پوست كندن میوه تهیه شود اثر مفیدتری دارد. ... ويتامين ب و ث و پرو ويتامين آ كه به نام (كاروتن ) است قند كه سه تا هفت درصد وزن هويج است . .... ويتامين B در کاهش و رفع ترس، عصبانيت، خمودي، اضطراب، هيجان و سستي مؤثر است. .... كسانى كه سالم هستند و از تندرستى معمولى برخوردارند مى توانند كرفس را خام به صورت ...

سرگیجه - رژیم غذایی

https://www.foodregime.com/پزشکی/259-سرگیجه.html
رژیم لاغری آنلاین .... گاهی سرگیجه همراه با احساس ضعف، تهوع، پوست رنگ پریده، احساس غش بدون از دست دادن هوشیاری همراه است این نوع سرگیجه به علت های کاهش فشار خون ... اختلالات اضطرابی مانند ( حملات هراس و ترس در فضاهای باز بزرگ و ترس از ... در درمان میگرن وستیبولار از رژیم غذایی، کاهش استرس، خواب و ورزش کمک می گیرند از ...

از علائم تا درمان: همه چیز درباره نازایی و ناباروری - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sara/.../از-علائم-تا-درمان-همه-چیز-درباره-نازایی-و-نابارو...
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جام جم سرا: ‌بعد از سن ۳۲ سالگی توان باروری در زنان بتدریج کاهش می‌یابد. ... از زوج‌ها باردار می‌شوند و اغلب زوج‌های باقی مانده نیز بلاخره با یا بدون درمان به هدف می‌رسند. .... برای باروری یک زن لازم است که تخمدان‌ها به طور منظم تخمک‌های سالم را آزاد .... چنانچه درمان موفقیت آمیز نیز باشد، تجربه استرس و ترس از شکست در طول ...

دانستنیهایی درباره یبوست - مردمان

www.mardoman.net/health/constipation
۱۹ خرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - شکل و قوام مدفوع سالم، کشیده با سطحی هموار و بافتی شبیه کره بادام زمینی خامه ای است. ... نکته: برخی غذاها به علت محتوای فیبر بالایشان ممکن است بدون هضم و دست نخورده .... ۲- کاهش و یا فقدان حرکات روده ای که به حرکات دودی (peristalic ... استرس و اضطراب مزمن،بی میلی به دفع مدفوع و عادات غذایی نامطلوب عامل آن است.

10 راه موثر خانگی برای درمان استرس و اضطراب - سلامتی

salamati.ir/2016/10/26/10-راه-موثر-خانگی-برای-درمان-استرس-و-اضطر/
۵ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - استرس بیش از حد می تواند عوارضی فشار خون بالا، چاقی، بیماری های ... برای داشتن آینده ای روشن شما باید استرس های خود را مدیریت کنید و تغییر در شیوه زندگی، یک رژیم غذایی سالم و ... این به نوبه خود به کاهش استرس، اضطراب، تحریک پذیری، بی خوابی و ... ۷ – چای سبز .... این گونه بدون نمک به غذا طعم دلپذیر بدهید.

روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر - بارداري و حاملگي

masaelejensihot.blogfa.com/cat-4.aspx
با افزایش سریع تر حجم خون در سه ماهه دوم بارداری، میزان آهن خون کاهش قابل توجهی پیدا ... در زنان غیرحامله ۱۳ /۷ گرم در دسی لیتر است و در زنان باردار مخصوصاً اواسط بارداری به ... تجویز آهن بدون نیاز دکتر سقراط فقیه زاده دکترای آمار زیستی و عضو هیئت ..... نوشیدن الكل در آغاز باعث آرامش اعصاب می‌شود و با كاهش دادن اضطراب و تنش‌ها روحی ...

نعناع

gardanbandebadam.blogfa.com/
بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز به منظور کاهش وزن، ۲ ساعت پس از صرف غذا در وعده های غذایی است. ... را در طول هفته قابل ملاحظه کند، بنابراین افرادی که تصور می کنند بدون رعایت هیچ یک .... زدن به مواد خوراكی، مغز و معده را گیج كرده، تلافی گیجی را با چاقی و بیماری و. ... برای رفع استرس، اضطراب یا خستگی به غذا خوردن پناه نبرید.

توصیه‌های غذایی برای ایام امتحانات دانشجویان - موسسه آموزش ...

shahabdanesh.ac.ir/web/37732/18
گوشت‌های قرمز-غذاهای دریایی: اکثر مردم غذاها را بدون توجه به ارزش تغذیه‌ای آن‌ها مصرف ... مشخص شده است که نوشیدنی‌های حاوی عسل در کاهش استرس و اضطراب پیش از ... و سنگین را روزانه معده خود سازند که همین امر سبب چاقی، به‌ویژه چاقی‌های موضعی در خانم‌ها می‌شود. .... ۷- انبه : این میوه ماده ی دیگری است كه در تقویت حافظه بسیار مفید می باشد.

نکات مهم در مورد داروی آلپرازولام - دارو - سلامت نیوز

www.salamatnews.com › دارو
۲۰ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سلامت نیوز :بنابراین این دارو عمدتا برای درمان اختلالات اضطراب، دستپاچگی و اضطراب ناشی از ... اجازه دهید که قرص درون دهان به آرامی حل شود بدون این که بجوید یا یکباره ببلعید. ... شاید لازم باشد که ترک دارو به آرامی و با کاهش گام به گام میزان مصرف صورت بگیرد. ... بعد تقریبا ۷ سال الان ی جنازه متحرکم ۵۰ کیلو

چگونه لاغر شویم،راههای چاق شدن،سایت زیباوب،Thinness, To ...

www.zibaweb.com/laghari.htm
یک زن جوان و سالم روزانه به 2000 کیلو کالری و یک مرد جوان و سالم به 2200 ... بادام و گردو خوراکی هایی خوشمزه، مفید و پر کالری هستند. ... به شرح زیر است: این بیماری به دلیل ترس فرد از افزایش وزن ایجاد شده و فرد دچار .... اما اگر بدون علت ، وزنتان به مقدار زيادي کاهش يافت ، آن را جدي بگيريد و حتما به يک ..... وجود استرس و نگراني است.

چاقی و راه پیشگیری از ان - رهایی از چاقی .رژیم غذایی.ورزش و ...

robabnaz11.persianblog.ir/tag/چاقی_و_راه_پیشگیری_از_ان
از روغنهای سالم استفاده کنید: ... یکی از دلایلی که شما به ندرت میتوانید یک خانم چاق فرانسوی را ببینید این ... بسیاری از مردم سراسر دنیا عادت دارند که از سر بیکاری و بیحوصلگی به سراغ یخچال و خوراکیهایشان بروند یا استرس و ترس خود را با خوردن کاهش دهند .... در این صورت بدون هیچ گونه تردید دارای بدن محکم و تندرستی خواهید شد.

زنــــــــان، بهداشت، بیماری ها [آرشيو] - P30World Forums - ...

forum.p30world.com › ... › موضوعات علمی › زیست شناسی، پزشکی
۲۱ شهریور ۱۳۸۵ ه‍.ش. - كروموزونها يكى از فرآورده هاى بدن ما مى باشند و بدون ترديد ساختمان آن ها بستگى كامل با غذاهايى .... چرا زنانی كه فعال، جوان و سالم هستند به عدم تخمك گذاری مبتلا شده و نابارور می‌شوند؟ ... <همه می دانند كه شوخی كردن راهی برای كاهش استرس است.> ..... نوزادانشان در مقايسه با مادران بارداري كه از ترس چاقي شكلات استفاده نمي‌كردند،

مطالب جالب در باره رياضي - توصیه های دکتر خدادادی درباره ...

sana13870108.blogfa.com/post-48.aspx
بدن انسان بدون غذا 45 روز بدون مشكل تحمل كرده و بعد از اين مدت از خودش تغذيه مي ... يك حبه سير را بطور كامل بدون جويدن و خورد شدن قورت داده اگر قبل از 24 ساعت از بدن خارج شد بدن سالم ... خوردن فقط شربت عسل بمدت هفت روز باعث رفع هر نوع عفونت مي شود. ...... اضطراب – خمودگي – بيحالي – چهره تيره – گوشه گيري – گريه – كابوس ديدن.

هومیوپاتی هومیوپتی همیوپاتی همیوپتی - چاق کیست و درمان آن ...

homeopathyiran.blogfa.com/page/obesity.aspx
چاقي افزايش وزن به ميزان بيش از 20 درصد وزن ايده آل و حاصل تجمع چربي در بدن است . ... به طور کلی اضطراب و استرس و داشتن روحیه ای عصبی می تواند به افزایش وزن منجر شود . ... حداقل بهتر است در این شرایط از مواد سالم و مفید مانند آب میوه های طبیعی و میوه ... مصرف بعضی داروها به صورت خوراکی و تزریقی در ایجاد چاقی موثر است.

نقش تغذيه در ترك اعتياد به مواد مخدر - فردا

www.fardanews.com/fa/news/.../نقش-تغذيه-در-ترك-اعتياد-به-مواد-مخدر
انتخاب درست و سالم مواد غذايي، براي رسيدن به شيوه سالم زندگي اهميت دارد. ... لوبيا و ساير دانه‌هاي خوراكي به مقدار زياد و كاهش مصرف گوشت قرمز به دليل ديرهضم بودن آن ... من دوساله معتاد شدم خیلی از خودم بدم میاد هیچکس هم خبر نداره خیلی دوست دارم بدون ...... توروخدا ب خودتون بیاید تاکی استرس و ترس ناسلامتی مررررررردین دو س روز درد ...

سایت شخصي سید رمضان صالح نژاد - چگونه بخوریم تا سالم ...

www.salehnezhad.ir/post/1
2- عوامل محیطی : کاهش فعالیت بدنی روزانه از عوامل مهم چاقی است، مثل اتومبیل، ... ( ضد بارداری) ب) کورتونها (ضد افسردگی و ضد اضطراب) ج) ضد فشار خون د) ضد دیابت ... ورزش کردن رژیمی مناسب، علمی و بدون مصرف هزینه های بالا به شمـا کمـک میکند که به ...

آشنايي با خواص بي نظير و مضرات عسل - هفت گنج

7ganj.ir › سلامت › خواص مواد غذايي
بنابر این، در زمینه کاهش وزن، عسل می‌تواند به شما کمک زیادی کند. .... های یک مطالعه جدید نشان می دهند که حتی اگر ۸۰ درصد عسل قند باشد، باز هم سالم است. ... به مدت ۸ هفته موجب کاهش وزن بیماران دیابتی دچار اضافه وزن و چاقی گردید بدون آنکه اثر منفی بر قند خون ایجاد نماید. ... ۱۲) علائم اضطراب و ترس را در خانم های حساس تشدید می کند.

من باردارم چه کنم؟! [آرشیو] - روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی و ...

www.roozmenu.com › ... › پزشکی - Medicalبارداری - Pregnancy
۲۸ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - زنانی که در دوران بارداری هفته‌ای ۵- ۷ بار شکلات می‌خورند، ۴۰ درصد کمتر از ... پژوهشگران دریافته‌اند که ارتباط نزدیکی بین استرس مادر و کاهش ... بهترین کار این است که در این دوران یک رژیم غذایی سالم و متعادل را دنبال کنید. ..... اگر خرما و کاهو بدون سرکه در رژیم غذایی زن باشد احتمال اینکه نوزاد او پسر گردد زیاد است.

لاغری برای همه پشیمون نمیشید شما می توانید - قشنه............. ...

masoodozil.persianblog.ir/post/26/
در آخر هدف غزل از شروع برنامه کاهش وزن سیبیتا شد: من غزل مادر فرزندانی سالم و زیبا هستم. .... پنج- من عادت داشتم استرس و تنهایی‌ام را با خوردن(مخصوصاً خوردن چیزهایی که به ... اگه بعضی مواقع بدون هیچ دلیلی و احیاناً بر اثر خستگی دستم به طرف خوراکی‌ ... گفتند: "خونه‌مون ویفر زیاد داریم، و من از ترس این که روزی می‌خوام رژیم بگیرم و ...

90-7-10-دکتر محسن خوش نیت – فوق تخصص غدد-دیابت - ...

salamat.tv3.ir/index.php?option=com_content&view...id...
۱۰ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - البته این مسئله در مورد افرادی است که مکانیسم تشنگی در آنها سالم است . ... یا فردی باشد که دچار کاهش سطح هوشیاری شده و به کما رفته باشد . ... بیشتر در کسانی اتفاق می افتد که دچار اضطراب و برخی بیماری های روانی هستند . .... کودک اگر بدون خوردن صبحانه به مدرسه برود ساعت نه یا ده ، افت قند خون پیدا می کند .

زایمان زودرس ، علل و راه های پیشگیری از آن

health.bpums.ac.ir/Fa/Article-444.htm
۲۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - طي دو دهه گذشته شمار تولدهاي زودرس 20درصد افزايش داشته و بيشتر اين موارد ... گاهی این انقباضات بدون درد می باشد و فقط سفتی و فشردگی در عضلات رحم ایجاد می شود. ... *رژیم غذایی خود را دست کم نگیرند و مصرف خوراکی ها و مواد غذایی سالم به ... با این افراد گفتگو کند می‌تواند ترس و اضطراب آنها را به حداقل برساند.

مناسب ترین میوه های لاغری - مجله اینترنتی ردز

www.radz.ir/1392/04/مناسب-ترین-میوه-های-لاغری/
۶ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مناسب ترین میوه های لاغری : این مواد غذایی نسبت به سایر مواد، انرژی ... پزشکی سلامت · ۷ .... آیا مصرف مداوم و بی رویه میوه ها و آب میوه های طبیعی میتواند منجر به کاهش وزن دلخواه و بدون عارضه در افراد شود؟ ... استرس و ترس از مجرد ماندن !

قاعدگی - مقاله برای همه

maghale1.persianblog.ir/tag/قاعدگی
به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، افزایش خونریزی عادت ماهیانه که به منوراژی ... پزشکتان می تواند برای کاهش خونریزی دارو تجویز کند یا آن را تعویض کند . .... بروز اولین قاعدگی در دختران جوان نباید موجب ترس و نگرانی آنها شود. ..... در تخمدان شده و با بروز اختلالات هورمونی (چاقی پرمویی ریزش مو) خونریزی رحمی ایجاد می‌کند.

تپش قلب | دکتر نوید متخصص قلب و عروق - اکو |نوار قلب

iranheart.ir › علائم و نشانه های بیماری قلبی
۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - معمولا اختلال ترس احساس وحشت است که ناگهان بروز می کند و بدون .... مثلا عواملی مانند تغذیه مناسب، کم کردن اضطراب، کنترل فشار خون، درمان ..... تیر ۷, ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۳ ق. ..... البته سال پیش آبان ماه اکو دادم خداروشکر سالم بود ولی تپش قلب دارم ... ذکر گه فردی چاق هستم و بسیار استرسی و افسرده حالا این موضوع طبیعی ؟

میگنا - کاهش آسيب مهمترين هدف ترک اعتياد با متادون

www.migna.ir/vdcfxmdy.w6dteagiiw.html
۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - یک مزیت مهم متادون این است که این ماده مصرف هروئین را کاهش می دهد. .... در هنگام مراجعه بيمار به تست کبد نياز داريم تا بدانيم کبد فرد سالم است يا ... استرس و بهبود خلق و افزايش اشتهاست و نتيجه مستقيم دارو نيست. .... بنظر من فقط کنگره 60 میتونه اعتیاد رو بدون برگشت درمان کنه و ترک کردن واژه ..... اضطراب امتحان.

چند برنامه غذایی برای افزایش سریع وزن - مجله تناسب اندام

fitnessmagazine.ir/weight-gain/quick-weight-gain-meal-plans/
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با مواد غذایی سالم پر کالری مانند کره‌ی بادام زمینی، پنیر و ماست محلی، اسموتی تهیه کنید. از مایعات ... از نوشیدن آب، همراه با غذا نیز بپرهیزید، چرا که باعث کاهش اشتهای شما خواهد شد. ... چگونه می‌توانم بدون ورزش وزنم را زیاد کنم؟ ... ۷ مهر ۱۳۹۵ در ۹:۴۳ ب.ظ. باید بخوری دیگه همه چیز بخور معدت گشاد بشه کم کم چاق میشی.

10 راهکار کاهش استرس در مردان - آلامتو

www.alamto.com › سلامت › سلامت روان
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 10 راهکار کاهش استرس در مردان:آیا از استرس رنج می‌برید ؟ ... مردان سطح بالایی از استرس،اضطراب، بی خوابی و افسردگی را تجربه می کنند ... بررسی ها نشان می دهد سطح استرس مردان در ترافیک 60% (یعنی هفت برابر زنان) افزایش می یابد. ... به آسانی لاغر شوید رژیم لاغری سریع ... بهترین راه درمان افسردگی بدون دارو.

معده درد

madehdard.blogfa.com/
چنانچه بعد از خوردن لبنيات، غذاهاي حاوي کافئين، يا شيريني و آدامس بدون شکر، درد و ... و كليه را سالم نگه دارند، و براي سالم نگه داشتن آنها، بايد معده را سالم نگه داشت. ..... مشکلات گوارشی عوامل متعددی دارد مثل مصرف دارو، تغذیه‌ی نامناسب، استرس و اضطراب و غیره. در این مقاله توصیه‌هایی برای کاهش ورم معده و احساس سنگینی ارائه می‌دهیم.

مواد لاغر کننده - دانستنیها

www.danestaniha-2011.blogfa.com/tag/مواد-لاغر-کننده
اگرچه مصرف چربی های سالم در کنترل چاقی و به ویژه چاقی شکمی مفید است، ولی به تنهایی ... ولی در صورتی که یک رژیم غذایی اصولی را که همراه با کاهش تدریجی در انرژی ..... استرس در هر قالبی چه جسمی و چه روانی یک مانع اصلی برای ثمربخشیدن برنامه‌های ... نیاز دارید و با رعایت مواردی می‌توانید این کار را به‌راحتی و بدون ترس انجام دهید“.

پریود - پارسی طب

fa.parsiteb.com › دانستنیهای جنسی و زناشویی
رتبه: ۳ - ‏۳ رأی
بروز اولین قاعدگی در دختران جوان نباید موجب ترس و نگرانی آنها شود. این امر نشان می‌ دهد که آنها سالم هستند و آمادگی مادر شدن را در آینده دارند. ..... متفاوت باشد، ولی اغلب این خونریزی‌ها ۵ تا ۷ روزه است و خفیف، شدید، دردناک و بدون دردبودن آن امری ..... اگر عامل بیماری قابل درمان نباشد ، اگر قاعدگی در اثر استرس ، کاهش وزن یا ورزشهای سخت قطع ...

جمعه پنجم خرداد 1391 - روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو - ...

doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
فعالیت در زمان ابتلا به این بیماری به کاهش‌ اضطراب‌ کمک‌ می‌کند. *دارو درمانی امکان‌ دارد ... اگر دچار علایم‌ جدید و بدون‌ توجیه‌ شدید. داروهای‌ مورد .... مجموع موارد ذکر شده تأثیرات نامطلوبی بر فعالیت فرد سالم گذاشته و باعث تضعیف بدن می شوند. در شرایط ...

بهترین راه حل برای کاهش وزن: کنترل غذا خوردن از روی احساسات ...

www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - اگر در حال تلاش برای کاهش وزن هستید لازم است که بدانید که غذا خوردن از ... راهی است برای سرکوب و یا تسکین احساسات منفی مانند: استرس، ترس، ... میان وعده های سالم بخورید: اگر در بین وعده های غذایی احساس گرسنگی ... کلینیک تغذیه عصرایران/ چرا بدون دلیل چاق می شویم؟ .... آیت‌الله موسوی اردبیلی درگذشت (۷ نظر).

مزاج شناسی 3 بلغم ؛ مشخصات بلغمی ها و درمان | سایت شخصی ...

www.firouzi.org/?p=2959
میزان بلغم در انسان سالم یک درصد است و چون سبک‌تر از سودا و دم است معمولاً حجام در ... و تخلیه روده و معده از چاقی خود بکاهند ، امام صادق علیه السلام می فرمایند:به همان اندازه که ... نگر ، منظم و دقیق ، دارای استعداد افسردگی ، بدون استعداد ریسک ، اهل سازش و بی .... بالاخره متخصصن اعصاب با تجویز داروهای ضد اضطراب و ضدافسردگی موفق به ...

درمان پرخوری عصبی یا بولیمیا - زیباتن

zibatan.ir/درمان-پرخوری-عصبی-یا-بولیمیا/
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تناسب اندام, جوان سازی پوست و مو, رژیم لاغری و چاقی, طرز پخت غذاهای رژیمی, ... خوردن مقدار زیادی غذا بدون تغییر آشکاری در وزن. ... بعد از ۴۵ دقیقه پرخوری، بقدری خوراکی خورده که احساس می‌کند معده‌اش .... به رابطه، اضطراب زمینه‌ای و افسردگی، کاهش عزت نفس، و احساس تنهایی و انزوا تمرکز کند. ... خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ در ۷:۰۲ ب.

اگر دوست داريد زود لاغر شويد، بخوانید | بویر نیوز

boyernews.com/66890/اگر-دوست-داريد-زود-لاغر-شويد،-بخوانید/
۱۱ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خب مسلماً همه آدم ها دوست دارند از همه خوراکی های مورد علاقه شان هر مقدار که ... لاغری بی ضرر مشهور شده و مصرف کنندگان بدون هیچ ترسی حتی تا سال های ... کند و همچنان مهمترین و سالم ترین روش کاهش وزن بدون عوارض جانبی، کاستن از ... چسب های لاغری بسیار موثر در کاهش وزن به صورت کاملاً طبیعی بدون .... ۲۰۱۳/۰۹/۲۲ در ۷:۰۹ ق.

برنامه غذایی مناسب؛ ضامن سلامت مادر و نوزاد - سیسمونی شمیم

shamimbaby.com/?g=news&id=188
... در منزل از نگهداشتن شكلات و شیرینی به مقدار زیاد خودداری كنند و به این ترتیب، دسترسی دائمی كودكان به این خوراكی ها را كاهش دهند. ... 27 شهریور 1392: چاقی کودک پدیده عصر حاضر ... 13 مهر 1392: استرس حالت تهوع دوران بارداری را تشدید می کند ... 22 خرداد 1392: علل ترس در کودکان ... 24 آذر 1392: زایمان طبیعی بدون درد، ممکن است؟

دوچرخه سواری

neyrizbicycle.blogfa.com/
ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻧﺸﺎن داده اﺳﺖ ﻛﻪ اﻓﺮاد ﻓﻌﺎل، از زﻧﺪﮔﯽ ﺳﺎﻟﻢ ﺗﺮ و ﺷﺎداب ﺗﺮی ﺑﺮﺧﻮردارﻧﺪ، ﺿﻤﻦ اﯾﻦ ﻛﻪ ﻣﻘﺎوﻣﺖ ... این مواد حس رضایت و خوشحالی را ایجاد می کنند ، در نتیجه به کاهش استرس کمک می کنند. ... الگوی صحیح تغذیه در ورزشکاران تنها به مصرف مواد خوراکی پرکالری محدود .... پژوهشگران سوئدی شیوه جدیدی را بدون استفاده از دارو برای رهایی از درد میگرن یافتند.

ثابت نگاه داشتن قند خون: غذاهایی که سریع قند را پایین می‌آورند

www.majalesalamat.com › پیشگیری
رتبه: ۳٫۱ - ‏۲۲۰ رأی
۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - راه‌های مطمئن برای کنترل استرس و اضطراب ... خارج از این دامنه‌ی ایده آل، افزایش و کاهش قند خون می‌تواند با علائمی همچون ضربان نامنظم، خستگی، غلظت ...

طب گیاهی فروشگاه مرکزی شفا

www.shafa110.ir/
این مدیریت در جهت تهیه و توزیع مواد غذایی و دارویی سالم و شفا بخش ضمن تحقیق و ... ضعیف است و چلو و پلو که سرشار از نشاسته، قند و عامل اصلی دیابت، چاقی، چربی و . ... اسفناک تر آنکه سن سکته در جوانان ایرانی به زیر ۲۰ سال کاهش یافته و تعداد ... ۷- از دو هفته قبل از مجامعت زن و شوهر از منابع کلسیم و منیزیم استفاده کنند، مانند» ...

بهترین روش برای لاغری شکم و پهلو / جلوگیری و درمان

teerex.ir › سلامت
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای تعیین وضعیت افراد از نظر ابتلا به چاقی می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. ... تا ۷ ساعت در شب می‌خوابند چربی‌های عروقی ۱۳ درصد و در افرادی که بیش .... متعهد به ادامه رژیم باشید : برای کاهش چربی شکمی و حفظ لاغری آن، مصمم باشید. ... دلیلی برای ترس از ورزش های شکمی مانند دراز و نشست در صورتی که به ...

نقش تغذیه در کاهش استرس - جستجو و دانلود کتاب - کتاب سبز

ketabesabz.com/search?q=نقش+تغذیه+در+کاهش+استرس
من صادق عباسی هستم مدرس مهارت های ترس، استرس و اضطراب – مربی بین المللی ... با خوردن غذاهای مورد علاقه خود و بدون تحمل گرسنگی ماهانه 4 کیلوگرم کاهش وزن داشته ... یک قد سالم خاص، در نظر گرفته می شود چاقی و اضافه وزن گفته می شود اضافه وزن و چاقی .... 41 مواد خوراکی و خوردنی که برای چربی سوزی و کاهش وزن بسیار مناسب هستند.

دستگاه گوارش – سیب سلامت

www.sibesalamat.ir/?p=1208
۱۸ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - افرادی که نشانگان روده تحریک پذیر دارند اضطراب و خواب نا آرام را هم ، همراه با ... غیر از کسانی که علامت اصلی آن ها اسهال مکرر بدون درد است ، بیشتر افراد .... تر ( برای مثال اسهالی که بیش از ۷ روز طول بکشد ، استفراغی که منجر به کاهش وزن ..... علائم نفخ و درد گاهی با افزایش فیبر خوراکی بدتر می شوند ، و بنابر این به ...

بچه ام زیاد سرما می خورد؛ چه کارکنم؟ - طب شیعه

shiateb.com/pages/?current=viewdoc&langid=1&sel=743
6-1- عدم رعایت آداب صحیح تغذیه: مثل عجله در خوردن، داشتن استرس در وقت تغذیه، .... دایم محیط زندگی خود دست برداریم و بدون ترس بیجا ازمیکروب ها زندگی کنیم. ... بنابراین اگر می خواهید سالم تر زندگی کنید دست از وسواس بهداشتی بردارید. .... 6- بعضی عوامل هستند که باعث کاهش واضح موارد ابتلا به سرماخوردگی می شوند از آن جمله :.

روش های خانگی و آزمایشگاهی تعیین جنسیت

leila56.blogfa.com/
افسردگی، فشارهای عصبی، استرس ،هوای گرم و آلوده ،مصرف دخانیات ، شرایط محیطی بد، امکان دختر شدن ..... بعد از سونو زمان نزدیکی به شما اعلام می شود که بدون کاندوم انجام گیرد. ... داشتن فرزند سالم آرزوی هر زوجی میباشد و نوع جنسیت در درجه دوم اهمیت قرار دارد . ..... ولی وقتی دوره عدم مقاربت بیش از ۷ روز شود حرکت اسپرم ها کاهش میابد.

zi...badansa

www.badansazi.blogfa.com/
۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خیلی سالم به هدف کاهش وزن خود برسید و ... ۷- Weight Gainer: ... شاید شما بدون آنکه بدانید در طی روز فعالیت هایی را انجام می دهید که باعث .... اكثر افراد از ترس چاق شدن پروتئین كافی نمی ‌خورند و تعدادی هم برای به دست ... استرس باعث ایجاد محیط كاتابولیك در بدن و ترشح هورمون‌های كاتابولیكی نظیر كورتیزول می ‌شود.

تعیین جنسیت نوزاد

kidi.persianblog.ir/
۱۶ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - احتمال به دنیا آوردن نوزاد سالم در بانوانی که خوب غذا خورده و افزایش وزن ... مصرف کند در مقایسه با مادران بارداری که از ترس چاقی شکلات استفاده ... تا دو تکه به اندازه ی یک نخود را بجوید دقت کنید که کندور خوراکی باشد ..... -کشیدن سیگار معمولاً سبب کاهش تعداد اسپرم و تحرک ضعیف می شود. ... استرس شدید در زندگی.

12 راه درمان افسردگی بدون مصرف دارو | اثرات افسردگی سالانه ...

www.ghatreh.com › سرویس سلامت روان
۲۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گرچه نوردرمانی، درمان قطعی این افسردگی نیست اما اثرات کاهش علائم آن را .... سلام من 27سالمه ویه یسالی هست اضطراب واسترس دارم هرچی هم دکتر میرم ...

درمان وسواس فکری ، اختلالات اضطرابی و اضطراب

panic-attack.persianblog.ir/
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اضطراب اثرات متفاوتی را بر روی کارکرد روزانه افراد می گذارد البته در تحقیقات ... اضطراب در سرکار باعث کاهش اعتماد به نفس، ناتوانی در نگه داشتن شغل، ...... مهابا هستند ( جلوی بعضی از افراد به من می گفتند که چرا این آقا چاق هست؟) ...

برگه درمان ناباروری - طب 14 :: سخنرانی های علّامه سید حسن ...

www.teb14.ir › برگه ها
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر خانمی چاق است (مثلا 20 کیلو اضافه وزن دارد) و همچنین دیابت ... اگر مرد رازیانه یا گشنیز یا نخودفرنگی بخورد، کاهش وضعیّت نیروی جنسی و ... درمان کمبود اسپرم سالم و ازدیاد فرزند پسر: تخم مرغ + پیاز سفید + ... قرص گیاهی ایرانی جنطیانا (جنتیانا)، درمان ناتوانی جنسی و خستگی جنسی و درمان اضطراب و افسردگی.

همه چیز در باره کبد چرب از گرفتاری تا درمان - مجله اینترنتی ...

mokamelhaa.ir/1393/11/2209/
۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۱ انواع; ۲ همه گیری‌شناسی; ۳ علل; ۴ تشخیص; ۵ درمان; ۶ عوارض و عواقب; ۷ منابع .... کم کردن وزن: از آنجا که اکثر بیماران مبتلا به کبد چرب غیر الکلی چاق هستند، کاهش ... جلوگیری از افزایش وزن به ویژه چاقی شکمی: داشتن رژیم غذایی سالم به همراه ... اضطراب، ناراحتی، ترس و عصبانیت، آنزیم های کبد را بالابرده و شخص را ...

نسخه های آیت الله تبریزیان برای علاج بیماری ها و به - پایگاه ...

www.darsiahkal.ir/71111/71111/
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - درمان: کم خوری – کم نوشی – حجامت – عدس – غسل با آب سرد – کاهش گرمی – افزایش سردی. ... علائم : غلبه سردی و خشکی، تیره شدن و کدورت پوست ، ترس ، اضطراب ، نگرانی ... بدن ، ضعف اراده و حافظه – خلط گلو و سینه – پف کردن و چاقی صورت و بدن و… ... داروی شافیه ( ۴۰ روز و ۱۶ ماهه) = مرکب ۷ ، خوردن شاهی بخصوص در شب ...

بد غذایی در کودکان - کودک فردا

koodakefarda.ir/تربیت-کودک/0-تا-3-سالگی/بد-غذایی-در-کودکان/
نگرانی و اضطراب از چهره مامان نیکی کاملا مشخص بود. آنقدر که ... کم‌کم هم میوه‌ها و انواع سوپ‌های مقوی و مغذی با گوشت بدون چربی گوسفند و مرغ و قلم و… .... گاهی تب برخی کودکان با انجام دفع و تخلیه روده کاهش می‌یابد. ..... سلام بچه من۱سال ۷ ماهشه بعضی اوقات غذا میخوره بعضی اوقات هم نمیخوره ولی وقتی غذا میخوره خیلی کم در حد ۵ الی ۶ قاشق ...

تغذیه سالم - انرژی درمانی

energydarmani.persianblog.ir/tag/تغذیه_سالم
اضطراب و استرس 7 سال از عمر آدم را بر باد می‌دهد و بقیه را به کامش تلخ می‌کند. ... روغن یا افشره‌ی خوراکی اسطوخودوس نیز برای کاهش و درمان استرس و فشارهای روحی ... در واقع این گیاه خواب راحتی برای شما فراهم می‌کند بدون اینکه بعد از مصرف آن ..... ۷- دمنوش زنجبیل: .... حتماً تا به حال داستان‌های مختلفی از این که سیب زمینی شما را چاق می‌کند ...

خواص گياهان دارويي

برای استفاده موضعی، مقداری آب انار را بگیرید و آن را بدون مخلوط کردن با چیز .... گل های گیاه چای ترش یکی از بهترین گیاهان طبیعی برای لاغری و داشتن شکمی ... اگر به دنبال روشی برای کنترل و کاهش استرس خود می گردید می توانید به این ... این دمنوش ها تجمع چربی ها و التهاب در بافت های بدن و میزان اضطراب و استرس را کاهش می دهند.

جـــراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری - آموزه های جنسی

dr-mhashemi.blogfa.com/category/24
در بسیاری از زنان کاهش هورمون، استرس های شغلی، مشکلات بین فردی با همسر، یائسگی ... داروهای کاهنده فشار خون و داروهای ضد بارداری خوراکی باعث کاهش میل جنسی می شود. .... شکل مهبل فرج: اگر مهبل فرج، شکل ۷ داشته باشد، می تواند علامت پارگی پرده با .... در موارد بسیار نادر کودکانی بدون آلت به دنیا می آیند (۱مورد از هر ۲۰میلیون پسری ...

طبع چيست؟ مزاج چيست؟ - صفحه نخست

khordadnews.ir/news/110937
۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زنم را کشتم چون بدون اجازه بیرون رفت ... بنابراين براي داشتن زندگي سالم و موفق، همه ي ما نيازمند شناخت مزاج يا ... يا ترسو بودن کودک به علت افزايش سردي و خشکي در بدن او مي باشد که با ... علت به وجود آمدن خلط دم، استفاده از خوراکي هاي متعادل و سازگار با مزاج .... به ترتيب ميزان چاقي: بلغم، دموي، صفراوي، سوداوي.

پاسخ سؤالات دریافت شده | روانپزشکان

ravanpezeshkan.com/?page_id=151
چه مواد غذایی و خوراکی برای اختلالات دوقطبی مفید هستند … ... آیا با مطالعه کتاب می‌توانم بدون دارو مشکلم را حل کنم؟ ... سؤال ۷: … یک سالی است که به دلیل ابتلا به مشکل افسردگی فلوکستین مصرف می‌کنم. ... داروهایی (چه ایرانی و چه تولید هر کشوری) برای کم کردن اضطراب وجود دارد و همینطور روش‌هایی ...... از لحاظ جسمی کاملاً سالم است.

مراقبت هاي دوران جراحي و کاهش عوارض بعد از عمل - راسخون

rasekhoon.net › ... › بيماريها و روش درمان › بیماریهای زنان
هدف نهايي مراقبت هاي دوران جراحي بهبودي كامل و بدون عارضه بعد از عمل جراحي است.اين مسئله براي بيشتر ... باشد كه وي دچار ترس و اضطراب نشود.خطرناك ترين عارضه ...

سایت طب المعصومین علیهم السلام - در درمان تعدادی از بیماری ...

tebolmasoomin.blogfa.com/post/27
1ـ احساس اضطراب، 2ـ تحریک پذیری، 3ـ بی‌قراری، 4ـ ضرب‌گرفتن انگشتان، 5ـ ... میشود مانند: لکّه‌هائی روی پوست (مثل بیماری بَهَق)، 2ـ کاهش قدرت باروری، 3ـ جوش زدن، 4ـ ... + روغن زیتون خوراکی طبیعی (یک قاشق غذاخوری) + چند برگ کاهو (بدون سُس) و یک ... 25ـ داروهای ضدّ بیماری‌های قلبی، ضدّ آسم، 26ـ داروهای لاغری (که کافئین زیاد دارد)، ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تفریحی ، سرگرمی ، متن نوشته ، خبر ، ورزشی ، مذهبی، خانواده ، سلامت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 428
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,220
  • بازدید ماه : 2,220
  • بازدید سال : 111,135
  • بازدید کلی : 717,675